piątek, 9 listopada 2012

O potrzebie wypowiedzi

Każdy z nas ma swoje zdanie. Tematów jest wiele, a jeszcze więcej opinii. Część lubi otwarcie głosić swoje poglądy. Inni wolą zachować je dla siebie. Ale istnieje jeszcze trzecia grupa: ludzi, którzy wolą o nich pisać. I właśnie do tej ostatniej grupy przypięłabym swą osobę.
Dlaczego wolę pisać? Otóż zauważyłam, iż wielu głosicieli swoich opinii wcale nie chce słuchać, co na ten temat mają do powiedzenia ich słuchacze. Niejednokrotnie byłam świadkiem rozmów bądź dysput, podczas których nie dawano dojść innym do głosu, czy też wzajemnie sobie przerywano. Obserwując taką sytuację z boku nie ciągnie mnie, aby włączyć się do ogólnego chaosu, a następnie być niemalże siłą przekonywaną do tego, że nie mam racji. 
A poza tym, czy istnieje większe forum publiczne od wszechobecnego internetu? :)
Stąd właśnie zrodził się we mnie pomysł na założenie bloga. I choć jest ich wiele, mam nadzieję, że uda mi się zwrócić Waszą uwagę i zachęcić do konstruktywnej dyskusji.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz